Dropdown Menu

вівторок, 1 січня 2019 р.

Книжковий виклик на 2019

Цей літературний рік, схоже, буде для мене найрізноманітнішим за весь час існування книжкового виклику. Багато жанрів, майже немає серій, нарешті дещо з української літератури. Минулого року я не встигнув прочитати одинадцять запланованих творів через те, що більше місяця не читав взагалі, оскільки був зайнятий великим проектом, та й лінувався інколи. Всі вони переносяться на цей рік.
Цей книжковий виклик триває третій рік поспіль. З планами і результатами попереднього року можна ознайомитись на відповідних сторінках. Спочатку я планував подолати заплановане за три з половиною роки. Пройшло два з половиною, але мені залишилося ще два, тому що я потроху доповнював перелік книг до прочитання. Сподіваюся, 2021 рік нарешті стане тим роком, коли я не загадуватиму собі наперед, яку книгу прочитати.
Цей список складений сервісом random.org із довільно обраних книг із мого більшого переліку книг до прочитання. Кожен відгук написаний українською мовою. У зв’язку з тим, що більшість книг, які я читаю, написані англійською мовою і не всі вони перекладені українською, всі цитати, власні імена тощо подаю у власному перекладі, якщо не зазначено інше.

Мій план на 2019 рік:

39. Кен Ґрімвуд. Прорив (у щасливому майбутньому)
46. Джонатан Л. Говард. Після кінця світу (у щасливому майбутньому)
50. Річард Вільям Саузерн. Становлення Середніх віків (у щасливому майбутньому)
69. Альфред Деблін. Берлін Александерплац (у наступному році)
70. Марк Данн. Ібід: Життя (у щасливому майбутньому)
71. Джеймс Меллеген Кейн. Листоноша завжди дзвонить двічі (у наступному році)
72. Марсель Теру. Крайня Північ (у наступному році)
73. Далтон Трамбо. Джонні отримав гвинтівку (у наступному році)
74. Томас Манн. Зачарована гора (у наступному році)
75. Джим Томпсон. Убивця всередині мене (у наступному році)
76. Вашингтон Ірвінг. Ріп ван Вінкль (у наступному році)
77. Барбара Енн Ганаволт. Нерозривні зв’язки: Селянські родини у середньовічній Англії (у щасливому майбутньому)


Книжковий виклик на 2019

Немає коментарів:

Дописати коментар