Dropdown Menu

середу, 1 січня 2020 р.

Книжковий виклик на 2020

Цього року ледь не половину списку складають книги із серій і циклів. Минулого року я не встигнув прочитати сім запланованих творів. Всі вони переносяться на цей рік.
Цей книжковий виклик триває четвертий рік поспіль. З планами і результатами попереднього року можна ознайомитись на відповідних сторінках. Спочатку я планував подолати заплановане за три з половиною роки. Пройшло три з половиною, але я доповнював перелік книг до прочитання. Проте в 2020 році я хочу прочитати все, що додав до списку бажань в 2018-ому. Тобто, якщо на початку я відставав на 3,5 роки, то тепер – тільки на 1.
Цей список складений сервісом random.org із довільно обраних книг із мого більшого переліку книг до прочитання. Кожен відгук написаний українською мовою. У зв’язку з тим, що більшість книг, які я читаю, написані англійською мовою і не всі вони перекладені українською, всі цитати, власні імена тощо подаю у власному перекладі, якщо не зазначено інше.

Мій план на 2020 рік:

43. Джеймс Еллрой. Секрети Лос-Анджелеса (втомився від серії)
44. Джеймс Еллрой. Білий джаз (втомився від серії)
54. Говард Філіпс Лавкрафт. Повне зібрання прозових творів. Том 4 (не видали)
59. Томас Манн. Зачарована гора (наступного року)
60. Альфред Деблін. Берлін Александерплац (наступного року)
61. Герман Мелвілл. Мобі Дік, або Білий Кит (наступного року)

Книжковий виклик на 2020

Немає коментарів:

Дописати коментар