Dropdown Menu

вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Френсіс Бернет. Таємний сад. Відгук

Френсіс Бернет. Таємний сад. Відгук

Поки що найкраща книга, яку я прочитав цього року, була дитячою. Ні, не ця, але, коли вже наприкінці четвертого розділу в мене навернулися сльози, я зрозумів, що це теж особлива книга.
«Таємний сад» – історія про те, як десятирічна Мері втрачає батьків і потрапляє не просто в маєток свого дядька, про якого раніше не чула, а в цілковито новий для себе світ. Спочатку вона вередує, адже звикла до цілодобової опіки, аж ось потрапляє туди, де багато чого доводиться робити самій. І саме це, схоже, підштовхує її до змін. Мері стає зовсім іншою – здоровою дитиною, знайомиться з чарівним Дікеном і захованим від неї Коліном, і водночас розкриває таємниці будинку і родини.
У цій книзі є трошки магії. Принаймні так змусив мене думати Колін. Адже природа – це і є щось магічне. Весна – це розквіт нового життя: саме це хотіла зобразити авторка. Персонажі твору переживають певні трансформації всередині і зовні, а в той же час в саду розпускаються квіти і вчаться літати пташенята. Зміни на краще викликали у мене райдужний настрій, і мене лише злегка дратувало наївне звертання до магії та релігійні нотки, які безперечно є даниною часу, а тому неуникні.
Книга також є наче сплавом двох творів, які я читав цього року і полюбив – це «Павутиння Шарлотти» і «Джейн Ейр». В першому так само ніби твориться якась магія і багато уваги приділяється стосункам з природою і тваринами зокрема. А в «Джейн Ейр» є великий напівпорожній маєток з таємницею і туди прибуває сирота, яка звикла до справжнього життя не набагато більше, ніж Мері.
Цю книгу я слухав через застосунок Абук і це вперше за понад десять років. Крім, власне, зручності формату – книгу можна слухати будь-де – голос дикторки був ніжний і заспокійливий, і чудово пасував до книги, а від ціни слиною захлинеться будь-який книголюб. Найкраще те, що я все одно збирався читати «Таємний сад» у жовтні, але відкрив каталог книг – і ось те, що я шукав. А ще, на щастя, всі зворушливі моменти прозвучали, поки я був удома, і не довелося плакати, наприклад, у маршрутці.

10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою

Читайте також:
Шарлотта Бронте. Джейн Ейр: Сирота Джейн Ейр знаходить собі місце гувернантки в маєтку Едварда Рочестера. В новому для себе середовищі вона пізнає нові для себе почуття – приязнь до господаря вже здається чимось більшим.
Елвін Брукс Вайт. Павутиння Шарлотти: Поросятко Вілбур знайомиться з павучихою Шарлоттою і вони стають друзями. Як справжній друг, Шарлотта рятує Вілбура від забою, зробивши його знаменитим.

Немає коментарів:

Дописати коментар