Dropdown Menu

четвер, 27 серпня 2020 р.

Богдан Логвиненко. Ukraїner. Країна зсередини. Відгук

Богдан Логвиненко. Ukraїner. Країна зсередини. Відгук

Я подарував це видання бабусі, тому що бачив, як вона читає «Отечество» Василия Пескова, яке розповідає про різні куточки СРСР. Вона повернула мені «Ukraїner» зі словами: дуже мало тексту. І справді, у мене приблизно таке ж враження. Книга Пескова більше фокусується на історіях, а книга Логвиненка і ко – це ледь не фотоальбом у поєднанні зі вказівником. Попри те, що сам проект – крутезний і книга така ж, я не розумію, яку функцію вона повинна виконувати. Фотографій тут зазвичай по 2-3 на історію, тобто особливо не намилуєшся. Повні тексти статей потрібно шукати через QR-код, значно легше було би створити такий покажчик онлайн. Мабуть, ця книга для того, щоб читачі могли скласти якесь загальне враження від проекту. Але я б охоче прочитав томи, присвячені окремим краям, де кожній історії приділялося би більше місця, більше тексту і більше фотографій, при цьому залишався простір для подальшого дослідження на сайті проекту.
 
10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою

Немає коментарів:

Дописати коментар