Dropdown Menu

понеділок, 30 березня 2020 р.

Василь Карп’юк. Глінтвейн дорогою на Говерлу. Відгук

Василь Карп’юк. Глінтвейн дорогою на Говерлу. Відгук

Найбільше дорікань викликає не зміст збірки, а сама книга. 100+ сторінок потовщили, як могли. Папір тут – майже як картон. Додали ще й тверду обкладинку, яка, якби не щільність сторінок, просто збільшила би книжку вдвічі. Доторкаєшся до обкладинки – і всі відбитки твоїх пальців залишаються для археологів наступного століття. Варто уточнити, що 100+ сторінок – це перебільшення з мого боку. Деякі вірші тут на пару рядків (наприклад, «а ще думка про тебе / звила гніздо в моїй голові»). От не люблять у нас буклетів, з усього намагаються зробити цеглину.
На самі вірші немає сенсу скаржитись, бо поезія завжди індивідуальна. Для мене це був постріл в молоко. Кожний шукає в ній своє, я – глибину думки, і її тут мені виявилося замало. Багато чого написано в тому ж стилі, що приклад вище, хай обсяги віршів й різні. Комусь таке подобається. Мій мозок в таких випадках працює вхолосту – мені не подобається. Ще я люблю пишні фігури мовлення – цього тут недостатньо. Абсолютно не моє.

10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою

Читайте також:
Розмах крил (антологія сучасної ірландської поезії): Тут переважають поети старшого покоління. Вірші перевантажені переживаннями, які зрозумілі тільки автору. Автор пише метафорами, але у нього виходить не прекрасне полотно, а шифр.
Томас Стернз Еліот. Поетичні твори. Коментоване видання. Том 1: У першому томі мені випало перекласти розділ «Розрізнені вірші». Це і перші підліткові вірші, і останні вірші, еротичні (під завісу життя Еліот закохався).
Халіл Жибран. Пророк: Як і біблійні оповідання, «Пророк» – це перш за все скарбниця мудрості. Коли тебе турбує щось конкретне, можна зазирнути на відповідну сторінку, прочитати вірш і поглянути на свою проблему під іншим кутом.

Немає коментарів:

Дописати коментар