Dropdown Menu

вівторок, 23 серпня 2022 р.

Рей Бредбері. 451° за Фаренгейтом. Відгук

Рей Бредбері. 451° за Фаренгейтом. Відгук

Приклад того, як досвід змушує переосмислити минулі враження. Мої спогади чомусь підказують, що в 2015 році, коли я вперше прочитав цю книгу, я отримав якесь невимовне оргазмічне задоволення. Зараз мені здається, що це було передусім тому, що це був перший рік, коли я почав читати так само активно, як роблю це зараз, плюс-мінус. І, звісна річ, вразити мене було набагато легше, ніж тепер. Я знову прочитав «451 градус», щоб відродити призабуті почуття. Книга досі подобається, але це не топовий топ. Мою симпатію до тексту досі тримає передусім падіння Монтега в безодню. Ніби він довго бився об стінку, поки нарешті не помітив цього через нестерпний головний біль. І, на додачу, невиліковний.
 
10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою
 
Читайте також:
Джордж Орвелл. 1984: Нещастя Сміта в тому, що він мислить раціонально, він не навчився не помічати нелогічностей і напівсвідомо коригувати не тільки свої дії, але також думки і – ще важливіше – почуття на догоду Партії, як це вдається іншим.
Філіп К. Дік. Людина у високому замку: В цьому альтернативному світі країни Осі здобули перемогу в Другій світовій війні. Написане як диктат світогляду є складовою пропаганди, темою якої просякнута вся книга.
Воррен Елліс і Дерік Робертсон. Трансметрополітен: Влада ненавидить журналіста Спайдера Джерусалема, а він – її. День за днем Спайдера і Місто заганяють у глухий кут, в якесь сюрреалістичне жахіття, поступово обмежуючи свободу слова.

Немає коментарів:

Дописати коментар