Dropdown Menu

понеділок, 4 вересня 2023 р.

Сергій Жадан. Ворошиловград. Відгук

Сергій Жадан. Ворошиловград. Відгук

Цей роман дав мені більше, ніж я розраховував. Звісно, я завжди обираю книжки за анотаціями. Мене зацікавило рейдерство і, головне, повернення до свого минулого – це все тут було. І навіть десь на середині книжки я міг сказати лише, що вона норм. Тільки згодом я зрозумів, що пропускав дещо більше. Що це не просто якась лінійна оповідь.
Я не одразу вловив принаду роману. Але звертати увагу слід було на чи то марення, чи то містику, чи то магічний реалізм. Скажімо, тут Герман натрапляє на могили друзів, з якими нещодавно бачився. Або повертається із залізниці, а йому кажуть, що немає тут ніякої залізниці. Щось змушує підніматися тіні, примари минулого, вони затуляють чи змішуються з теперішнім, ніби закидаючи Германа в часову петлю.
 
10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою
 
Читайте також:
Ґабріель Ґарсія Маркес. Сто років самотності: У світі, де магія переплітається з реальністю, покоління за поколінням потрапляло у ту саму пастку, поки нарешті не народився той, хто, як вважалося, мав би відкрити нову сторінку в історії роду.
Кейт Аткінсон. За лаштунками в музеї: Рубі Леннокс здається, що в її будинку живуть привиди минулих поколінь. На плечах Рубі лежить важче завдання, ніж було в її попередниць – знайти вихід з лабіринту безперервних страждань.
Хосе Доносо. Розпутний птах ночі: Автор вибудовує монструарій, в якому потвори стають чимось звичайним, і капеланію, утриманці якої перетворюються на чудовиськ. Там Німенький намагається мститися за своє минуле, проте воно його щоразу наздоганяє.

Немає коментарів:

Дописати коментар