Dropdown Menu

пʼятниця, 15 вересня 2023 р.

Марґарет Етвуд. Орикс і Деркач. Відгук

Марґарет Етвуд. Орикс і Деркач. Відгук

У серпні, але 10 років тому, я дізнався про вихід третьої книжки з трилогії невідомої тоді для мене фантастки. Анотація мене зацікавила. Я спіратив усі три і перша мені так сподобалася, що я почав її перекладати до того, як дочитав. Досі є 4 з лишком розділи перекладу.
Тепер я перечитую вже КУПЛЕНІ пейпербеки і згадую, чим мені сподобалися ці книжки. Тобто, пам’ятаю, що мені сподобалася перша, а дві інші тоді наче здалися слабшими. Подивимось. А перша, мабуть, сподобалась не тільки через постапокаліптичність, а ще й через те, що на плечі невдахи-Джиммі впала доля майбутнього людства (або його нової версії). Джиммі, звісно, ходячий словник, але його єдиним досягненням можна вважати хіба що дружбу з генієм-Деркачем, який і накинув на нього тягар. Тож Джиммі, який нічого не досяг у житті, призначили відповідальним за найважливіше завдання в світі.
 
10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою
 
Читайте також:
Марґарет Етвуд. Сліпий убивця: Під поверхнею приховані ниточки, і простеживши, куди вони ведуть, дізнаєшся, хто за них смикав, а кому не поталанило стати справжнім сліпим убивцею.
Марґарет Етвуд. Оповідь служниці: Служниці – це гіпертрофовані сурогатні мами. Гілеад перетворив жінок на «ходячі матки», але я якось не одразу втямив, що це вони так збочили сурматеринство. Надто добре Етвуд вдаються антиутопії.

Немає коментарів:

Дописати коментар