Dropdown Menu

субота, 29 жовтня 2022 р.

Соняхи. Українська поезія про війну, спротив, надію і мир. Відгук

Соняхи. Українська поезія про війну, спротив, надію і мир. Відгук

Про цю антологію я дізнався або з Читомо, або зі стрічки на Твітері. Навесні River Paw Press шукало українців й іноземців, які пишуть про війну. І я теж відправив пару своїх віршів (бо саме навесні в мені знову прокинувся поет – але його вистачило якраз на ці пару віршів).
У збірці мені найбільше сподобалися вірші цих авторів: Ольга Брагина, Дарина Гладун, Лесик Панасюк, Таня Родіонова, Юлія Вротна, Елла Євтушенко, – і окремо переклади Олени О’Лір. Також я в захваті від усієї іноземної секції – як тим відгуком, який Україна знайшла в їхній душі, так і якістю їхньої поезії, вони всі дуже гарно написані.
 
10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою
 
Читайте також:
Антологія молодої поезії США: Якось я читав, що сучасну американську поезію неможливо не читати голосом Малковича-молодшого. Це за титанічну працю з укладання збірки. Виділю тут Джессіку Ельзассер, Марка Маккі, Камілу Ранкін, Закарі Шомберґа.
Розмах крил (антологія сучасної ірландської поезії): Тут переважають поети старшого покоління. Вірші перевантажені переживаннями, які зрозумілі тільки автору. Автор пише метафорами, але у нього виходить не прекрасне полотно, а шифр.

Немає коментарів:

Дописати коментар