Dropdown Menu

понеділок, 26 вересня 2022 р.

Іван Багряний. Тигролови. Відгук

Іван Багряний. Тигролови. Відгук

«Тигролови» – це фактично культова книга в українців, на відміну від «Саду Гетсиманського», проте першу я раніше не читав, а другу, здається, вже тричі. І збираюся ще. І сам не знаю, як «Тигролови» промайнули повз мене. Мабуть, були тільки в позакласному читанні, а повертатися до української класики я почав тільки зараз.
І я впевнений, що в школі ця книга мені б сподобалася більше, ніж інші, бо вона не про село і не про розпуку. Вона про гетьманського нащадка Григорія Многогрішного, якого енкаведисти заслали на Далекий Схід. Однак той втікає з поїзда і губиться у лісах понад Амуром. Там його приймає родина Сірків, з такого ж давнього козацького роду. І в цій глухомані Григорій наново вчиться жити.
 
10 найкраща книга в моєму житті?
9 почесне місце на полиці
8 обов’язково до прочитання
7 варте уваги
6 краще за середнє
5 прийнятне чтиво
4 гірше за середнє
3 щось тут не склалося
2 неможливо читати
1 найгірша книга у світі
0 складно назвати це книгою
 
Читайте також:
Микола Хвильовий. Я (Романтика): Засідає новий синедріон, чорний трибунал комуни. Чекісти вирішують, кого зі зрадників розстріляти, а кого – ні. Ця схиблена банда править маленьким світом, в якому вони і суддя, і кат. Це – один довгий страшний сон.
Марсель Теру. Крайня Північ: Мейкпіс Гетфілд, єдина мешканка колись 30-тисячного міста, підтримує в ньому останній вогник цивілізації, на який насувається нещадна тайга. У світі, де у всьому відчувається нестача, немає місця для милості.

Немає коментарів:

Дописати коментар